Щоб зацікавити молодь навчанням, необхідно розглянути предмет з різних боків. Таким предметом на занятті виявився числівник, котрий, на думку студентів, трапляється не тільки в математиці та економіці, але й у діловій документації, мові, літературі, історії… Студенти вміло комунікували та візуалізовували свої виступи при перевірці домашнього завдання, темою якого були гроші, як заробляти, де зберігати. Актуалізували знання у лінгвістичній розминці під час відповідей на серію запитань, формували вміння і навички правильного відмінювання та узгодження числівника з іменником через виконання вправ, відпочивали з брейк-кавою і навіть заробляли на власних ідеях та обирали покупки у віртуальному магазині. При підбитті підсумків заняття визначено «Найпідприємливішу команду», нагороджено золотими, срібними та бронзовими медалями усіх учасників заняття. Звичайно, тема числівника – непроста, проте необхідне було систематизовано, але ж чарівної формули успіху не було знайдено, бо успішне складання ЗНО – це щоденна праця, постійна робота над удосконаленням тих навичків, які необхідні у повсякденні.
Викладач української мови і літератури Л.М.Долинська