Хтось із класиків сказав, що подумавши двічі перед тим, як щось сказати, людина напише чи скаже удвічі краще. Саме завдання підвищити рівень знань, виявити прогалини, та вдосконалити пунктуаційну грамотність, поринути у світ синтаксису разом з присутніми гостями – ставили перед собою студенти 221 групи. Юліанна БОДНАР, як асистентка викладача, взяла на себе організацію з відтворення теоретичних відомостей, фізкультхвилинку з практичною порадою від медиків, та, поділивши студентів на команди, підсумок заняття провела у формі виконання тестових завдань на Kahoot — ігровій навчальній платформі. У «меню» заняття були завдання «не хочу, не буду»для тих, хто обрав свою траєкторію систематизації знань. На основі відео про формулу фінансового успіху, студенти створювали «телефонний діалог», був «графічний диктант» та «фразеологічне лото». Студенти здійснили самооцінку своєї роботи на парі. Окрім тестових завдань, скласти текст щодо власної фінансової свободи студенти отримали на домашнє завдання. Мінімум писанини і максимум інтерактиву – ось головний девіз проведеного заняття з української мови, бо саме у цьому напрямку рухається модернізація освіти.


Любов ДОЛИНСЬКА
викладачка-методистка української мови та літератури

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *