Зимові канікули завжди завершуються зібраннями педагогів щодо обміну досвідом. Задля підвищення кваліфікації, кожен викладач обирає освітні платформи та проходить курси, переглядає вебінари, бере участь у конференціях і всім, чого навчився, ділиться з колегами. Але ж який обмін досвідом без позитивних емоцій. Природна допитливість, ігрові технології, тренінги – усе це налаштовує на командний дух, оптимізм та мотивацію до якісної роботи, орієнтацію на високий результат, а саме це зчитують студенти, повертаючись на навчання. Інтелектуально-розважальна гра, проведена в перший день зустрічі, допомогла викладачам потренувати логіку, коли у трьох турах потрібно було спочатку поєднати зображення одним словом, потім знайти зайвий чи потрібний предмет на ілюстрації, і, мабуть, найкумедніше завдання – додавати зображення чи віднімати їх, щоб утворилося нове поняття. Наступна зустріч була проведена як тренінг з командотворення. «Квітка мого колективу», «Що нас об’єднує», «Шалена бджілка», «Дві правди, одна брехня», «Групова казка» і на завершення притча про музичні інструменти й лад та гармонію між ними – усе спонукало до уважності та спостережливості, кращого пізнання колегами один одного. Наступна серія педчитань стосувалася теми розвитку творчості студента як запоруки його успішної професійної діяльності в майбутньому. Дослідження показало, що успіх сучасного фахівця залежить від рівня розвитку творчих здібностей особистості та позбавлення її від шаблонів, нав’язаних суспільством. Креативна молодь народжується там, де працюють творчі педагоги. Саме це показав наступний тренінг «Пізнаємо самих себе». Кілька вправ, пересипаних веселими завданнями, визначення рівня творчості педагогів, сприяли доброзичливому налаштуванню. Логічним завершенням цього педагогічного калейдоскопу стала зустріч за темою: «Пошук внутрішніх ресурсів для позитивного спілкування з дітьми», координаторкою якого була професійна тренерка, котра надає психологічну підтримку дітям, підліткам та їх родинам в рамках спільного проєкту з ЮНІСЕФ. Було розібрано «на молекули» психологію стресу та здатність особистості повертатися у «вікно толерантності», визначено характеристики ідеального студента й викладача, створено ілюстрації внутрішнього стану кожного учасника тренінгу, попрактиковано техніки самовідновлення через природні методи відновлення ресурсів. Дружним чаюванням і веселою рефлексією завершилася зустріч та педагогічні читання в цілому. Таким чином, педагоги успішно пройшли тест на мотивацію, ресурсність й готовність плідно трудитися в другому семестрі. Разом до ПЕРЕМОГИ! Слава ЗСУ!

Любов ДОЛИНСЬКА

спеціалістка вищої категорії, викладачка-методистка МКФКБ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *