Життєва дилема: обмеженість  виробничих ресурсів і проблема вибору або чергова головоломка для гуртківців

Інтригуюча назва, чи не так? З такими думками на чергове засідання гуртка «Лабіринтами економіки» прийшла чимала кількість студентів-поціновувачів точних економічних наук, любителів аналітично поміркувати. Атож, адже проблема вибору — одна з найважливіших для будь-якої людини та суспільства зокрема. Внаслідок обмеженості ресурсів порівняно з масштабами людських потреб завжди доводиться вибирати, на що саме витрачати ці ресурси. Вибір — це можливість отримати щось, але, як не сумно, водночас це — необхідність відмовитись від іншого.
В об’єктиві вивчення гуртківців розглядалась проблема: як розподілити ресурси таким чином, щоб досягти найкращого результату, тобто як створити таку кількість споживчих благ, щоб мати змогу якнайповніше задовольнити потреби.
Розпочали із вправи «Зашифровані послання-підказки» на знання різних фактів з економіки, що розкривають теоретичний зміст питання. Продовжили «Економічними графіками», за якими пояснювали економічні залежності (крива виробничих можливостей, крива байдужості). Продемонстрували розуміння фундаментальних економічних понять, як-от: обмеженість ресурсів, проблема вибору, альтернативні витрати. На завершення студенти розіграли «Лотерею» та намагалися утримати «Розірваний ланцюг», бо все ж таки життя – часткова лотерея, але хто випадає із його ланцюга подій, відкриває дорогу супернику, а це – не прерогатива студентів МКТЕК.
Висновок довели одностайно: людина є творцем потреб — новатором, дослідником, підприємцем. Перш ніж щось виробляти, розробляються критерії продукту як корисної споживної вартості, його цільове призначення, вартість виробництва, вирішується з чого, як і для кого виробляти. Тим самим процес цілеспрямованого виробництва забезпечує задоволення різноманітних потреб людини і суспільства.

Інформаційний сектор студради

IMG_5571

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *