10.10.2024 р. у 311 групі з дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» було проведено відкрите заняття на тему: «Оцінка якості молока».
За типом це було практичне заняття з елементами рольової гри та дослідження. Навчитися визначати види і дефекти молока, проводити органолептичну та лабораторну оцінку якості молока; забезпечити в ході заняття формування та розвиток розумово-пізнавальних і творчих навичок здобувачів освіти, рівень яких визначає конкурентну спроможність на сучасному ринку праці; здатність і готовність до розв’язання комплексних задач, критичного мислення, творчості, когнітивної гнучкості, співпраці, управління, здійснення інноваційної діяльності – ось чого прагнули досягти студенти під керівництвом викладача спецдисциплін Оксани Юріївни КЛЕПИ. Відкрите заняття сприяло формуванню основних понять з данної теми; розвинуло уміння виділяти головне, суттєве, здатність порівнювати, узагальнювати факти, логічно викладати свої думки; виховувати почуття відповідальності; сприяти формуванню пізнавального інтересу, розвитку технічних умінь у процесі навчання та високих моральних якостей.
На занятті були використані такі форми та методи роботи: пошук, дослідження, робота в малих групах, випереджувальне завдання; використання інтерактивних методів: «Мозковий штурм», «Мої очікування», «Мікрофон», «Дебрифінг», «Вірю-не вірю», «Прес», «Продовж речення».
Викладачка розробила картки для самооцінки, де здобувачі освіти протягом заняття мали оцінити свою роботу та зробити помітки в них, а також картки «Дебрифінг», де оцінювалась якість практичного заняття.
Заняття було цікавим. Вдалося сфокусувати увагу учасників навчального процесу на необхідності вивчення теми, самостійного проведення дослідів і прояву інтересу до обговорюваної теми.

Яна СОБОЛЕВА, студентка 311 групи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *