Проєктне навчання відіграє ключову роль у формуванні компетентностей майбутніх фахівців, дозволяючи студентам застосовувати теоретичні знання на практиці, розвивати критичне мислення, навички командної роботи та самостійної діяльності. На щорічному заході “СТУДЕНТСЬКІ ПРОЄКТИ – 2025” представлено низку цікавих та актуальних робіт, що демонструють високий рівень підготовки студентів та ефективність застосування проєктного підходу в освітньому процесі.
Процедура відбору проєктів була багатоетапною і включала ретельну оцінку на різних рівнях: в академгрупі, на засіданнях циклових комісій та фінальній коледжівській конференції. Крім того, п’ять проєктів з цього конкурсу були представлені на фінальному засіданні «Студії лідерства», два з яких були розроблені учнями шкіл та стали свідченням успішної роботи коледжу з обдарованою молоддю та залученням її до проєктної діяльності на ранніх етапах. Окремої уваги заслуговує творчий проєкт студентів, презентований у драмтеатрі як яскравий приклад міждисциплінарної співпраці, що поєднує академічні знання зі сценічним мистецтвом. Серед представлених фінальних проєктів:
«Інтерактивна візуальна новела “Wayardi”» про створення інноваційних продуктів у сфері цифрових технологій (АРДІЛАН Яна, гр.312; Керівник: БІЛАК Г.Г.).
«Методи стимулювання збуту в торгових об’єктах», проєкт фокусується на практичних аспектах комерційної діяльності з вивчення ефективних методів стимулювання продажів (ГОНЧАРОВА Ганна, МАРКО Вероніка, гр.312; Керівник: ЕПЕРЕШІ Т.Й.).
«Bear pub – авторський бізнес-проєкт конкурентоспроможного закладу в Мукачеві» про вміння студента формувати цілісний бізнес-план, враховуючи місцевий ринок та конкурентне середовище (СКИБА Мілена, гр.231; Керівник: ХИМИЧ Т.В.).
«Мерчендайзинг жіночого одягу за допомогою вітрин» щодо аспектів візуального мерчендайзингу як важливої складової успішних продажів у сфері роздрібної торгівлі одягом (АНТАЛОВЦІ Емілія, гр.311; Керівник: ЕПЕРЕШІ Т.Й.).
«Мобільність українських студентів під час війни» – найкращий серед англомовних проєктів, презентований англійською мовою (ПІШКОВЦІЙ Кароліна, гр.121; Керівник: ПРОНТЕКЕР В.В.).
«Волонтерство як форма неформальної освіти студентів» про важливість волонтерської діяльності у формуванні особистісних та професійних якостей студентів (ПОКОВБА Валерія, гр.121; Керівник: МАРТИН О.М.).
«Історія німців Закарпаття» демонструє зацікавленість студентів у культурній спадщині та історії рідного краю (ВАРИВОДА Крістіна, гр.112; Керівник: ВІМЕРТ І.І.).
Представлені проєкти є яскравим підтвердженням ефективності проєктного навчання як методологічної проблеми, над якою коледж активно працює. Багатоетапний відбір забезпечив високу якість представлених робіт, а їхнє представлення на «Студії лідерства» за участі школярів та театральний проєкт свідчать про успішне впровадження інноваційних підходів до навчання й підготовку конкурентоспроможних та висококваліфікованих фахівців.
Єва МЕДЕНЦІ, заступник директора з навчально-виховної роботи




