Прийомом «Емоційна зарядка» розпочалася практична робота для другокурсників 212 групи. Цитати з віршів Ліни Костенко налаштували студентів на конструктивну комунікацію. Потім пограли в «Хрестики-нулики», пригадавши основні поняття щодо простого речення та розігрівши інтерес до вивчення типів ускладнення простого речення. Для цього студенти поділилися на команди та підготували мініпроєкти про вставні слова і звертання, відокремлені та однорідні члени речення. «Лінгвістичне дослідження», «Вибіркова робота», «Коментоване письмо», «Робота з текстом», «Робота в парах» – ось види діяльності, під час яких студенти вправлялися в граматиці та пунктуації, обговорювали ілюстрації, створені штучним інтелектом, опрацьовували текст, будували та демонстрували діалоги. Насамкінець дружно опрацювали завдання тестового тренажера та підготувалися до майбутньої тематичної роботи. Упродовж відкритого заняття студентам вдалося опанувати лінгвістичну тему, яка передбачала вивчення простого ускладненого речення й обговорили допоміжну – тему комунікації та способів вирішення конфліктів, які є невід’ємною частиною людських стосунків, а впевнений стиль поведінки, уміння грамотно будувати синтаксичні конструкції допомагає уникати і толерантно їх розв’язувати.
Любов ДОЛИНСЬКА, викладачка-методистка
