У сучасному освітньому просторі основне завдання закладів вищої освіти – максимально зблизити теорію і практику. Такий зв’язок є складним і різнобічним. Виконуючи практичні завдання, студенти переконуються в необхідності оволодіння певними знаннями, без яких неможливо вирішити поставлені задачі, досягти бажаної мети. Тому заняття на підприємстві, на думку молоді, є чи не найкращим способом «доторкнутися» до обраної професії.
Днями повправлятися в організації торговельних процесів випала нагода студентам ІІ курсу спеціальності Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; базовим для практичного заняття став партнер коледжу – гіпермаркет «Епіцентр». До слова, вагому частку кадрового потенціалу потужного торговельного комплексу Мукачева складають випускники МКТЕК. Заняття передбачало виконання низки завдань щодо торговельної площі. Координувала групову роботу студентів викладач фахових дисциплін Вікторія Фенчак. Методи актуалізації знань диференціювались від індуктивних до дослідницьких. Студенти охарактеризували визначену для роботи площу магазину, з’ясували групи товарів, їх розміщення, провели розрахунки, аргументували пропозиції, формулювали висновки. Завдань було чимало, часу, як завжди, коли дуже цікаво, бракує, але кожна група разом зі своїм очільником реалізувала поставлені задачі. «Тільки увійшов у смак справи, виміряв площу секції, переглянув систему викладки товару, а вже й час підсумовувати. Такі заняття якнайкраще дають змогу запам’ятати опрацьовану на лекціях теорію»,- зауважує студент групи Є. Мороховець.
«Матеріал нам пояснюється доступно, але заняття на виробництві сприяють швидкому його засвоєнню. Думаю, що дівчата все ж таки активніші, принаймні, працювали, не відволікаючись ані на хвилину», – висловлюється з цього приводу студентка І. Рудько .
Для студентів МКТЕК заняття такого типу далеко не інновація, а їх належна організація та проведення є хорошим показником високого рівня знань майбутніх фахівців.
Інформаційний сектор студради МКТЕК